• 0


 
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine


MULTA VERBA BOOKS, založništvo, d.o.o.
Gogalova ulica 12
1000 Ljubljana
Tel.: 00386-041667612
e-pošta: infovb.si
http://www.mvb.si/
Matična št.: 9284338000
ID za DDV: SI 54452708 

1.    Splošno

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: splošni pogoji poslovanja) spletne trgovine na spletna stran www.mvb.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje ter drugo relevantno področno zakonodajo.

S spletno trgovino upravlja družba Multa Verba Books d.o.o., Gogalova ulica 12, 1000 Ljubljana, ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik oziroma podjetje).

Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji blaga oziroma izdelkov uporabniku (v nadaljevanju: izdelek oziroma blago), ki je dostopen na povezavi www.mvb.si.

Ponudbe v spletni trgovini veljajo le za naročila preko spletne trgovine.

Obiskovalec spletne strani je vsaka fizična ali pravna oseba, ki obišče spletno stan (v nadaljevanju: obiskovalec).

Registriran uporabnik spletne trgovine je vsakdo, ki se v spletni trgovini registrira in uporablja sistem spletne trgovine (v nadaljevanju: uporabnik). Z registracijo postane obiskovalec spletne strani njen uporabnik. Registracija je možna kadarkoli med obiskom strani s klikom na povezavo “Registracija ali prijava” ali v postopku nakupa. Za uporabnika se ob pravilih, ki se vežejo izrecno nanj in pravna razmerja v zvezi z njim, smiselno uporabljajo tudi pravila, ki veljajo za obiskovalca spletne strani.

Naročnik blaga oziroma izdelka je tisti obiskovalec oziroma uporabnik, ki preko spletne trgovine odda naročilo za nakup izdelkov iz spletne trgovine (v nadaljevanju: naročnik). Z oddajo naročila postane obiskovalec oziroma uporabnik spletne strani naročnik blaga. Za naročnika se ob pravilih, ki se vežejo izrecno nanj in pravna razmerja v zvezi z njim, smiselno uporabljajo tudi pravila, ki veljajo za obiskovalca in uporabnika spletne strani.

Kupec blaga oziroma izdelka je tisti naročnik, katerega naročilo je z elektronskim sporočilom potrjeno s strani ponudnika (v nadaljevanju: kupec). S prejemom e-sporočila o prejemu naročila postane naročnik kupec. Za kupca se ob pravilih, ki se vežejo izrecno nanj in pravna razmerja v zvezi z njim, smiselno uporabljajo tudi pravila, ki veljajo za obiskovalca in uporabnika spletne strani ter naročnika.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju: potrošnik).
V teh splošnih pogojih poslovanja, na spletni strani oziroma v spletni trgovini uporabljeni izrazi, zapisani v slovnični obliki moškega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.

Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na delovanje in uporabo spletne trgovine Multaverbabooks (v nadaljevanju: spletna trgovina oziroma spletna stran) in obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine, pravice obiskovalca, uporabnika, naročnika in kupca spletne trgovine ter poslovni odnos med ponudnikom in obiskovalcem, uporabnikom, naročnikom in kupcem.

Vsebina splošnih pogojev poslovanja ne posega v kogentna določila o pravicah in obveznostih, ki jih uživajo oziroma ki zavezujejo ponudnika, obiskovalca, uporabnika, naročnika in kupca, v skladu z vsakokratno veljavno zakonodajo.

V zvezi z vprašanji, ki jih ti splošni pogoji ne obravnavajo, se uporabi vsakokratna veljavna zakonodaja v Republiki Sloveniji, vključno s predpisi Evropske Unije.
Področje varovanja osebnih podatkov in varnosti obiskovalcev, uporabnikov, naročnikov in kupcev je podrobneje urejeno v Pravilniku o zasebnosti.

Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu s pravnim redom Republike Slovenije. Dostavo blaga, kupljenega preko spletne trgovine, omogoča ponudnik po vsem svetu v okviru dobavljivosti in v skladu z objavljenimi pogoji na podstrani “Pošiljanje” oziroma spletni povezavi  ter na načine ter pod pogoji v skladu z določili teh pogojev, ki veljajo za dobavljivost ter dostavo/pošiljanje artiklov.

Splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu v spletni trgovini in veljajo do preklica ali objave novih splošnih pogojev poslovanja. 

Za posamezno naročilo veljajo splošni pogoji poslovanja, ki so objavljeni v spletni trgovini v času nakupa (oddaje spletnega naročila). Ti splošni pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge splošne pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika posebej skleneta kupec in ponudnik.

Obiskovalec oziroma uporabnik je posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja ob registraciji in je dolžan pred registracijo izrecno potrditi seznanjenost z vsebino teh splošnih pogojev. Brez potrditve strinjanja z vsebino teh splošnih pogojev poslovanja registracija ni možna. Uporabnik je pred oddajo naročila posebej opozorjen na splošne pogoje in je dolžan pred oddajo naročila izrecno potrditi seznanjenost z vsebino teh splošnih pogojev. Brez izrecnega strinjanja s splošnimi pogoji poslovanja oddaja naročila ni možna. Na splošne pogoje je opozorjen tudi obiskovalec ob prijavi na novice in v primeru, kadar vstopi v kontakt z upravljavcem oziroma prodajalcem z uporabo spletnega obrazca “pošljite nam vaše vprašanje”, ki se nahaja na zavihku “kontakt”. 

Splošni pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani na povezavi “Splošni pogoji”. Splošni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, brez predhodnega obvestila, zato ponudnik predlaga obiskovalcu, uporabniku, naročniku in kupcu, da jih vsakokrat prebere. Vsaka verzija splošnih pogojev poslovanja je posebej datirana. Šteje se, da obiskovalec, uporabnik, naročnik in kupec soglaša s spremembo splošnih pogojev poslovanja, če še naprej uporablja spletno stran oziroma spletno trgovino.

Vse vsebine na spletni strani Multaverbabooks so avtorsko zaščitene in njihovo kopiranje, razmnoževanje, tisk, objavljanje na drugih mestih v spletu ali kakršnakoli uporaba ni
dovoljena brez predhodnega dogovora. 

2.    Dostopnosti informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrski podatki)
-    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
-    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
-    dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
-    pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
-    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
-    način plačila in dostave
-    časovno veljavnost ponudbe
-    rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
-    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3.    Podatki ponudnika

Firma: MULTA VERBA BOOKS, založništvo, d.o.o.
Skrajšana firma: MULTA VERBA BOOKS d.o.o.
Sedež: Ljubljana
Poslovni naslov: Gogalova ulica 12, 1000 Ljubljana
Matična št.: 9284338000

Identifikacijska številka za DDV: SI 54452708

4.    Prijava na novice, pomoč uporabnikom in kontaktne informacije

Obiskovalec spletne strani se lahko na spletni strani prijavi na novice ponudnika pri rubriki “Prijavite se na naše novice”. S tem obiskovalec soglaša, da bo na želeni elektronski naslov prejemal obvestila o aktualnih akcijah in promocijah ponudnika.

Obiskovalec pri prijavi na novice s kljukico označi polje, s katerim izrecno in nedvoumno potrdi, da je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja, Pravilnikom o zasebnosti in obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom. Soglaša, da Multaverbabook vnesene podatke (ime, naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil.

Brez podanega izrecnega soglasja obiskovalca z zgoraj navedenim, naročilo na novice na spletni strani oziroma v spletni trgovini ni možno.
Obiskovalec lahko kadarkoli umakne, spremeni ali omeji naročilo na novice, tako, da to pisno sporoči ponudniku na elektronski naslov naveden spodaj. 
V kolikor ima obiskovalec, uporabnik, naročnik, ali kupec dodatna vprašanja glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine ali zgolj potrebuje več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na ponudnika preko:

-    ______info@mvb.si 
-    telefonske številke: +38641667612
Sporočilo lahko ponudniku pošlje tudi preko kontaktnega obrazca pod zavihkom “kontakt” in v rubriki “sporočilo” zastavi vprašanje ponudniku.
Obiskovalec pri tem s kljukico označi polja, s katerimi izrecno in nedvoumno potrdi, da:
-    je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom,
-    soglaša, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil.

Brez podanega izrecnega soglasja obiskovalca s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom, vprašanja ni mogoče poslati.

Soglasje s tem, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil, je v tem primeru opcijske narave in ga lahko obiskovalec kadarkoli umakne, spremeni ali omeji, tako, da to pisno sporoči ponudniku na elektronski naslov.
Obiskovalec, ki se prijavi na novice ali zastavi vprašanje ponudniku jamči za točnost podatkov, kot je elektronski naslov in morebitni ostali podatki, ki jih poda ob prijavi na novice in zastavi vprašanja. Obiskovalec je ponudnika dolžan obvestiti o morebitni spremembi posredovanih podatkov. V primeru, če bi zaradi nepravilnih podatkov ponudniku
nastala škoda, jo je obiskovalec dolžan povrniti.

5.    Postopek registracije in nakupa

Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Zaradi poslovnih ali tehničnih razlogov lahko pride do okoliščin, ko dostop do spletne strani ni mogoč, za kar ponudnik ne odgovarja. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ali delno ustavi dostop do spletne strani in/ali spletne trgovine. Prav tako si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji, popolnoma ali delno ustavi in umakne prodajo nekaterih ali vseh izdelkov iz spletne strani oziroma spletne trgovine.
Ponudnik ima pravico spreminjati vsebine na spletni strani oziroma spletni trgovini in to v vsakem trenutku, brez predhodnega obvestila.

Obiskovalec spletne trgovine lahko nakup v spletni trgovini opravi kot uporabnik z registracijo na spletni stranki ali kot obiskovalec, brez registracije. Obiskovalec spletne trgovine se lahko registrira na spletni povezavi www.mvb.si . Uporabnik lahko registracijo v spletni trgovine prekliče tako, da preklic registracije sporoči pisno na elektronski naslov naveden v teh pogojih. Registracija pomeni prvi vpis v bazo podatkov, kjer obiskovalec vpiše zahtevane podatke in s tem pridobi status uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in je potrebno za vsak nadaljnji vpogled oziroma postopek prijave vpisati le elektronski naslov in geslo. Uporabnik lahko registracijo oziroma prijavo na portalu ponudnika izvede tudi preko povezave “Prijava”.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu, ter izbere geslo. Ob kliku na gumb “registracija” se na želeni elektronski naslov obiskovalca pošlje avtomatično generirano elektronsko sporočilo. Geslo lahko uporabnik kadarkoli spreminja na podstrani “Moj Račun”.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki.

Obiskovalec pred registracijo s kljukico označi polja, s katerimi izrecno in nedvoumno potrdi, da:
-    je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom,
-    soglaša, da Multaverbabooks vnesene podatke (naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil.

Brez podanega izrecnega soglasja obiskovalca s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom, registracija na spletni strani oziroma v spletni trgovini ni možna.

Soglasje s tem, da Multaverbabooks vnesene podatke (naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil, je v tem primeru opcijske narave in ga lahko uporabnik kadarkoli umakne, spremeni ali omeji, tako, da to pisno sporoči ponudniku na elektronski naslov: _____info@mvb.si 
Uporabnik ponudniku jamči za točnost podatkov, kot je elektronski naslov in vseh ostalih podatkov,  ki jih poda ob registraciji in generira na spletni strani. Uporabnik je ponudnika dolžan obvestiti o morebitni spremembi podatkov oziroma podatke ažurirati na zavihku “Moj Profil”. V primeru, če bi zaradi nepravilnih podatkov ponudniku nastala škoda, jo je uporabnik dolžan povrniti. 

Izdelke je možno izbirati in naročiti iz seznama izdelkov ponujenih v spletni trgovini ponudnika.


Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:
-    Dodajanje izdelka v košarico: Obiskovalec oziroma uporabnik lahko izdelek v svojo nakupovalno košarico doda bodisi iz domače strani, iz strani kategorije ali strani izdelka.
-    Pregled nakupovalne košarice (po želji): Ko je obiskovalec oziroma uporabnik izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko to stran uporabi za pregled produktov v košarici, lahko uveljavi tudi popust. Prav tako lahko ureja število izdelkov, ki jih želi v nakupovalni košarici ali nekatere od njih iz nakupovalne košarice odstrani, spremeni količino, itd. Do nakupovalne košarice lahko obiskovalec oziroma uporabnik dostopa s katerekoli strani spletne trgovine tako, da klikne na ikono “Košarica”. Pregled nakupovale košarice pred nakupom ni nujen, zato lahko ta korak pri izvedbi naročila obiskovalec oziroma uporabnik preskoči.  Po tem, ko je obiskovalec oziroma uporabnik izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko do blagajne vedno dostopa neposredno iz katerekoli strani na spletni strani.
-    Blagajna (dostava in način plačila, pregled nakupa): Obiskovalec oziroma uporabnik v tem koraku določi naslov za račun in dostavo. Vnese podatke o imenu, priimku, nazivu podjetja (neobvezno), državi/regiji, ulici, poštni številki, mestu, telefonski številki, e-poštnem naslovu, morebitni dostavi na drug naslov in morebitne opombe naročila. Podatki se predizpolnijo, v kolikor jih je podal že ob registraciji. Obiskovalec oziroma uporabnik v tem koraku izbere tudi način dostave (kjer se seznani s možnostjo področja dostave in dostavnim časom, zavarovanjem in sledenjem), uveljavlja morebitne popuste z vnosom kode za popust (akcijski boni oziroma boni s popustom) in določi način plačila. Na to stran lahko obiskovalec oziroma uporabnik pride tudi iz katerekoli spletne strani spletne trgovine, na način, da se z miško pomakne do nakupovalne košarice v zgornjem desnem kotu in klikne na gumb ''Blagajna''. V tem koraku lahko še enkrat pregleda nakup - preveri vsebino košarice oziroma naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. 

Pred zaključkom naročila z izbiro potrditvenega polja obiskovalec oziroma uporabnik poda izrecno soglasje, da:
-    je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom,
-    je seznanjen, da ga oddano naročilo zavezuje, da so z oddajo naročila cena izdelkov, naročilo, ureditev plačila, način in rok dostave, fiksirani in se ne spreminjajo več ter da se vneseni podatki uporabijo za namen izpolnitve naročila,
-    soglaša, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naziv podjetja, država/regija, naslov, tel. št., e-pošta) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-pošte, SMS in MMS in navadne pošte.
-    Brez podanega izrecnega soglasja obiskovalca oziroma uporabnika s tem, da je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom in izrecne potrditve, da je seznanjen, da ga oddano naročilo zavezuje, da so z oddajo naročila cena izdelkov, naročilo, ureditev plačila, način in rok dostave, fiksirani in se ne spreminjajo več ter da se vneseni podatki uporabijo za namen izpolnitve naročila, oddaja naročila izdelkov v spletni trgovini ni možna.
-    Soglasje s tem, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naziv podjetja, država/regija, naslov, tel. št., e-pošta) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-pošte, SMS in MMS in navadne pošte, je v tem primeru opcijske narave in ga lahko obiskovalec oziroma uporabnik kadarkoli umakne, spremeni ali omeji, tako, da to pisno sporoči ponudniku na elektronski naslov naveden v teh pogojih.
-    Obiskovalec oziroma uporabnik ponudniku jamči za točnost podatkov, kot so ime, priimek, naziv podjetja (neobvezno), država/regija, ulica, poštna številka, mesto, telefonska številka, e-poštni naslov, opombe naročila (neobvezno), ki in ostalih podatkov, ki jih poda ob naročilu izdelka.  Naročnik je ponudnika dolžan obvestiti o morebitni spremembi podatkov ter podatke redno ažurirati na zavihku “Moj profil”. V primeru, če bi zaradi nepravilnih podatkov ponudniku nastala škoda, jo je naročnik dolžan povrniti. 
-    Ob ugotovitvi morebitnih napak pri izvedbi naročila mora naročnik o tem nemudoma obvestiti ponudnika.
-    Plačilo (obdelava plačila)/potrditev nakupa: Po oddaji naročila bo naročnik preusmerjen na niz spletnih strani za plačilo – ali na strani za obdelavo kreditnih kartic ali na plačilni sistem PayPal. Naročnika spletne strani vodijo pri postopku plačila, glede na izbrano plačilno metodo. Vse strani, na katerih so obravnavani plačilni podatki, so šifrirane in zaščitene z varnostnimi certifikati. S klikom na gumb "Potrdi plačilo" naročnik zaključi postopek nakupa. V kolikor je kot način plačila izbral plačilo po povzetju, je nakup opravljen že s klikom na gumb “Potrditev nakupa”. V kolikor je naročnik kot način plačila izbral plačilo po predračunu – preko nakazila, bo naročniku posredovan PDF predračun z vsemi podatki za nakazilo. Ponudnik bo v tem primeru nadaljeval z naročilom, ko naročnik oziroma kupec izvrši nakazilo in ponudnik prejme sredstva na račun. 

Po zaključku nakupa na spletni strani prejme naročnik takoj oziroma najkasneje v roku enega delovnega dne avtomatično generirano elektronsko sporočilo o prejemu naročila z vsemi podatki o naročilu, plačilu in dostavi (predvidenem datumu pošiljanja artikla/artiklov). V elektronskim sporočilu je tudi navedeno, da se je naročnik ob naročilu strinjal s Splošnimi pogoji poslovanja in obdelavo podatkov v skladu s Pravilnikom o zasebnosti, skupaj s  povezavo na navedena dokumenta, da je naročnik na oddano naročilo vezan, da so naročilo, ureditev plačila, način in rok dostave fiksirani in se ne spreminjajo več, da je naročnik potrdil, da je starejši od 18 let in da jamči za točnost posredovanih podatkov, navedeni so kontaktni podatki ponudnika za morebitne pritožbe in reklamacije, naročnik je v elektronskem sporočilu poučen tudi o pravici do odstopa od pogodbe.

V primeru, če naročnik elektronskega sporočila o prejemu naročila ne prejme v navedenem roku, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika na e-naslov: _____info@mvb.si.

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (“Moj profil”).
Po oddaji spletnega naročila s strani kupca je mogoča sprememba naročila s strani kupca pred izvedenim pošiljanjem artikla le v primeru, če se odloči za nakup artikla višje vrednosti. Kupec lahko po izvedbi naročila odstopi od nakupa (prekliče naročilo), vendar le pod pogojem, da artikel kupcu še ni bil odposlan. Kupec svoj preklic naročila ponudniku sporoči na e-naslov: _____info@mvb.si

Objavljene fotografije izdelkov lahko v manjši meri odstopajo od dejanskega stanja, zlasti zaradi manjših sprememb embalaže s strani ponudnikovega dobavitelja, pa tudi zaradi drugih posebnosti, ki nastanejo ob fotografiranju izdelkov (drugačna velikost izdelka, kontrasti, resolucija, ipd.), kar je odvisno tudi od obiskovalčeve programske in strojne
opreme.

6.    Cene in veljavnost ponudbe

Cene v spletni trgovini so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost ter so dokončne glede na dan naročila. Spletne cene veljajo za izdelke v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Cene izdelkov (z vključenim DDV-jem) ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Stroški dostave in pošiljanja se obračunajo že med postopkom naročanja v spletni trgovini. Ti so navedeni tudi ob pregledu vsebine košarice in izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Redne cene so maloprodajne cene, priporočene s strani proizvajalca ali dobavitelja in so kot spletne cene dostopne vsem uporabnikom spletne trgovine. Akcijske cene so cene, ki veljajo za vse kupce v spletni trgovini v času akcije.

V kolikor se kljub vsakodnevnemu urejanju spletne trgovine pri ceni artikla pojavi očitna napaka, bo kupec o tem in o morebitnem odstopu od pogodbe obveščen, ponudnik pa se bo potrudil kupcu zagotoviti dodatno možnost, ki bo zanj še posebej ugodna in v njegovo zadovoljstvo. 

7.    Izdaja računa

Ponudnik za naročene artikle kupcu posreduje original račun skupaj z naročenim artikli oziroma kupcu pošlje izdan račun v pdf formatu na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec navedel ob registraciji oziroma ob naročilu, oziroma pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji oziroma v obrazcu za naročilo povezavo do računa, ki si ga lahko kupec prenese in shrani oziroma reproducira na svojo elektronsko napravo.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

8.    Načini plačila

V spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila:
-    po povzetju - poštarju/dostavljavcu je ob prevzemu potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se naročnik oziroma kupec zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal kupnino z vključenimi stroški dostave.
-    plačilni sistem PayPal (za izvedbo plačila bo kupec preusmerjen na stran PayPal)
-    s kreditnimi karticami (Visa, Mastercard, Diners, American Express, JCB, Maestro )
-    po predračunu (ki bo naročniku oziroma kupcu posredovan takoj po prejetju naročila) – plačilo preko nakazila
Artikli ostanejo v lasti ponudnika vse dokler plačilo ni izvedeno v celoti.

9.    Kuponi za popust in akcijske ponudbe 

Vse posebne oziroma akcijske ponudbe, ki so objavljene na spletni strani, veljajo v rokih in po pogojih, ki so navedeni ob posebnih oziroma akcijskih ponudbah.
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Kuponi za popust prinašajo kupcem različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejeni. Kuponi za popust so boni, ki jih ni možno kupiti, temveč se lahko izdajo samo z določenim časom veljave v okviru reklamnih kampanj. Kuponi za popust so veljavni samo v določenem obdobju in jih je možno v okvirju postopka spletnega nakupa v spletni trgovini unovčiti samo enkrat. Posamezno blago oziroma izdelki so lahko izvzeti iz kuponov za popust.

V košarici lahko preko polja za vpis kode za popust unovčite kupon/bon z vnosom kode na bonu. Unovčitev bona je možna v koraku “Pregled nakupovalne košarice” ter pred zaključkom postopka naročanja v koraku “Blagajna/Zaključek nakupa” pri načinih plačila. Naknadno obračunavanje ni mogoče. Ker je v vsakem nakupu možno izkoristiti le eno kodo, je možno drugo vpisati v polje le ob odstranitvi prve. Popust se ob vpisu pravilne kode označi samodejno pri postavkah, za katere je ta ugodnejši od morebitnih ostalih akcijskih popustov. Dobroimetje na akcijskem bonu se ne izplačuje v gotovini, niti se ne obrestuje. Zaradi administrativnih razlogov ni možno izdajanje preostalega dobroimetja.
Kuponi za popust se ne morejo prenesti na tretje osebe. Več kuponov za popust ni možno kombinirati med seboj. Koda za popust znižuje le redne cene postavk, popusti se torej ne seštevajo.

Če za naročilo ne zadošča dobroimetje na akcijskem bonu, se lahko razlika poravna s ponujenimi možnostmi plačila. V kolikor se blago v celoti ali deloma vrne in je bila zato izvedena protiusluga, se akcijski bon izdan v okviru reklamne akcije ne povrne.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.
Navodila o aktualnih akcijskih pogojih in o unovčljivosti bonov so podrobneje opisana na aktualnih bonih.

11.    Dobavni rok in dostava blaga / pošiljanje

Ponudnik si prizadeva in je usmerjen v zagotavljanje čim krajših dostavnih rokov in čim večjega števila artiklov na zalogi, da bi kupcem zagotavljal čim krajši čas od nakupa do prejema artiklov. Stanje dobavljivosti je navedeno ob posameznem artiklu. Dobavljivost artiklov je na spletni strani v skladu z informacijami dobaviteljev. V zelo redkih primerih se lahko zgodi, da se zaradi spremembe s strani dobavitelja pogoji dobave spremenijo, o čemer ponudnik nemudoma obvesti kupca. V primeru, da je sprememba dobavnega roka nesprejemljivo dolga (več kot 3 tedne) ponudnik omogoča kupcu odstop od naročila oziroma bo kupcu ponudil čim ugodnejšo možnost spremembe naročila.

Dostava na dom oziroma na izbrani naslov se vrši preko podjetij Pošta Slovenije.

V primeru plačila po povzetju se kupcu izdelki izročijo le, če je kupnina plačana v celoti. V primeru plačila po predračunu se izdelki odpremijo šele po tem, ko ponudnik s strani kupca prejme potrdilo o plačilu predračuna. Kupec je pravilno dostavljeno blago dolžan prevzeti in zanj poravnati celotno kupnino, sicer odškodninsko odgovarja ponudniku za povrnitev celotnih stroškov dobave in nakupa.

Ponudnik pošlje naročene artikle na naslov, ki ga je kupec vnesel pri naročilu. Ponudnik lahko dostavlja izdelke iz spletne trgovine po vsem svetu, ob upoštevanju roka dobavljivosti, ki je naveden ob posameznem izdelku in pod pogoji, na način in z omejitvami objavljenimi na podstrani “Pošiljanje” oziroma spletni povezavi. Kupec je pred zaključkom postopka naročanja v koraku “Blagajna/Zaključek nakupa”, pri izbranem načinu dostave, seznanjen z (možnim) področjem dostave oziroma omejitvami glede dostave, dostavnim časom/rokom in natančnimi stroški dostave/pošiljanja.

Pri pošiljanju se ponudnik trudi, da je rok dostave čim krajši in da vse kupljene artikle, ki so na zalogi odpošlje najkasneje v roku 48 ur od spletnega naročila na sporočen naslov za dostavo. V primeru, da artikli niso na zalogi ponudnik kupca o načrtovanem datumu dostave obvesti. Dobavni roki izjemoma presegajo 30 dni, razen v primeru individualnega dogovora s kupcem.

Rok dostave prične teči od datuma, ko na kupec na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, zgolj v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

Stroški dostave/pošiljanja se ob nakupu obračunajo v skladu z izbrano metodo pošiljanja in glede na naslov kupca in jih krije kupec. V primeru dostave izven EU ponudnik ne nosi nobene odgovornosti v zvezi s carinskimi postopki in predpisi v državi naslovnika. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih izdelkov iz spletne trgovine kupec ni dolžan poravnati (npr. provizije dostavljavcu).

V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu, bo kupec o tem prejel obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila.

V primeru, da dostava izdelka na želeni naslov ni možna ali uspešna, se kupec dogovori o kraju in načinu prevzema blaga z dostavno službo.
V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov, pa nekaterih ni na zalogi, lahko ponudnik izvede delne dobave blaga, tako, da se izdelki kupcu pošiljajo v skladu z  razpoložljivostjo zalog.

Odgovornost za izgubo pošiljke ali njeno poškodovanje med transportom je na dostavljalcu in ponudnika ne bremeni.V primeru, da kupec prejme blago za katerega meni, da je utrpelo poškodbe med dostavo, naj o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-poštni naslov _____info@mvb.si in opiše situacijo. Kupec naj artikel skupaj z embalažo poslika in shrani v enakem stanju kot ga je prejel, z namenom dokazovanja pri uveljavljanju škode pri kurirskem podjetju. Kupec naj si prav tako zabeleži čas dostave in po možnosti tudi ime ter priimek dostavljavca pošiljke. Vse navedene informacije bodo služile lažjemu uveljavljanju odškodninskega zahtevka pri kurirski službi.

Blago je mogoče osebno prevzeti na sedežu ponudnika le izjemoma in v skladu s predhodnim dogovorom. V tem primeru se kupcu stroški pošiljanja ne zaračunajo. 

V primeru enkratnega naročila izdelkov nad 35 EUR se poštnina kupcu ne obračuna. 

Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

12.    Pravica kupca do odstopa od pogodbe brez razloga

Kupec oziroma potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. To mora prodajalcu sporočiti na kontaktni e-naslov: _____info@mvb.si ali po pošti na naslov podjetja. V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi tudi Obrazec za odstop od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:
-    o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
-    o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
-    o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
-    o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
-    o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
-    o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
-    o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
-    o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
-    o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
-    sklenjenih na javnih dražbah;
-    pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
-    o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
-    o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Potrošnik je o pravici do odstopa od pogodbe in o navodilih o možnosti odstopa od nakupa in vračila izdelkov obveščen v elektronskem sporočilu o prejemu naročila.
Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik/oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov).

Potrošnik mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelke lahko kupec vrne po pošti na naslov podjetja.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložen mora biti račun. Stroške vračila blaga krije kupec. Kupec je do povrnitve celotne kupnine upravičen, če je artikel v enakem stanju kot nov, v originalni embalaži ter z vso pripadajočo opremo, navodili, priročniki, oziroma z vsem kar sodi k artiklu. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če je kupec morda že začel uporabljati izdelek, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

V primeru kakršnihkoli poškodb ali sledi obrabe, zmanjšani količini, in podobnih primerih, si ponudnik pridružuje pravico, da vračilo zavrne oziroma izplača le del kupnine. Ponudnik svetuje kupcem, da se pri pošiljanju odločijo za zavarovanje pošiljke in čim bolj pazljivo zapakirajo blago.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave, razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Tako povračilo podjetje izvede z nakazilom na kupčev račun oziroma z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije v kolikor je to zaradi njegove narave mogoče, razen če je dogovorjeno drugače (npr. potrošnik je navedel, da želi povračilo denarja v obliki dobropisa pri naslednjem nakupu). Podjetje lahko zadrži plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.

13.    Uveljavljanje stvarnih napak 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka je stvarna kadar: 
-    je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila,
-    artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
-    artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
-    artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.

Primernost artikla se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te, na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in ponudniku omogočiti pregled artikla. Pravico za uveljavljanje stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-    odpravi napako na blagu ali
-    vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-    blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-    vrne plačani znesek. 

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

14.    Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pravna oseba izbere opcijo kupujem kot pravna oseba in potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja.

Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. 

15.    Varnost in zasebnost

Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na strežnik ponudnika prenašajo v zaščiteni obliki.

Ponudnik ceni zasebnost kupca, njegove osebne podatke vedno skrbno varujemo. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju ter zbiranju in obdelavi vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z določili veljavne zakonodaje na področju varovanja osebnih podatkov.

Vse osebne podatke o obiskovalcih, uporabnikih, naročniki in kupcih, pridobljene preko spletne strani, bo ponudnik  uporabljal izključno ob obstoju predhodnega soglasja navedenih oseb. Osebni podatki, zbrani v spletni trgovini, in sicer preko obrazcev, ki jih izpolni posameznik - ali so kako drugače sporočeni upravljavcu - podjetju Multaverbabooks (ime in priimek, e-mail, telefon, ulica in hišna številka, poštna številka, mesto/kraj, država, regija, vsebina nakupovalne košarice, IP) se zbirajo z namenom opravljanja osnovne dejavnosti Multaverbabooks, tj. spletna trgovina, in sicer za odgovor na povpraševanje, za pripravo in sklenitev pogodbe ter za samo izvajanje pogodbe. Ker je obdelava teh informacij nujna za izvedbo same storitve, se obdelava teh podatkov vrši že na podlagi dejstva, da kupec s ponudnikom vstopa v pogodbeno razmerje. Pravno podlago za zakonito obdelavo osebnih podatkov predstavlja izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik na katerega se osebni podatki nanašajo, oziroma izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe.

Navedene osebne podatke bodo uporabljali zgolj pooblaščeni delavci Multaverbabooks. Osebni podatki kupca se bodo razkrili le naslednjim (pogodbenim) partnerjem oziroma obdelovalcem podatkov, in sicer ponudnikom poštnih storitev oziroma ponudnikom odpremnih storitev, ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme oziroma administratorju in skrbniku spletne strani ter ponudnikom računovodskih storitev.

Osebni podatki se obdelujejo v obsegu in na način, kot je to določeno v posebnem Pravilniku o zasebnosti. 

Ponudnik priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani podjetja ponudnika brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov. Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih na kakršenkoli način uporabil ali razkril tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, njihovega pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, brez izrecnega soglasja njegovih staršev ali skrbnikov. Brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov otroka, katerega starost je nižja od starosti, ki jo predpisuje veljavna zakonodaja, ponudnik ne bo sprejemal in obdeloval nikakršnih osebnih podatkov, ki zadevajo le-tega. Prav tako ponudnik ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, tretji osebi; izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, škodljivih za otroke.

16.    Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo hitro, tako da ponudnik morda ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih, bo ponudnik kupca na primeren način obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti:
-    za morebitne posledice pri uporabi spletne strani oziroma spletne trgovine in vanje vključenih vsebin,
-    v povezavi s posledicami, ki jih povzročijo informacije oziroma podatki, vsebovani na spletni strani oziroma spletni trgovini,
-    za morebitne računalniške viruse ali škodljive programe, ki bi se k uporabnikom prenesli s spletne strani oziroma spletne trgovine, in priporoča, da se uporabniki pred računalniškimi virusi zavarujejo z ustrezno programsko opremo še pred prenosom informacij ali vsebin s spletne strani oziroma spletne trgovine,
-    za morebitne okvare strojne ali programske opreme uporabnikov spletnih strani oziroma spletne trgovine,
-    za občasno nedelovanje spletne strani oziroma spletne trgovine, morebitno netočnost informacij ali morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij,
-    za vsebino drugih spletnih strani svetovnega spleta, na katere lahko napotuje uporabnike spletne strani oziroma spletne trgovine.

Ponudnik ali katera koli druga oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani oziroma spletne trgovine ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala:
-    iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletni strani oziroma v spletni trgovini, ali
-    za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

Uporabniki lahko vsebine spletne strani oziroma spletne trgovine ponudnika uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, prepisovanje, razširjanje, objava ali distribucija vsebin iz spletne strani oziroma spletne trgovine ali njenih delov, brez dovoljenja ponudnika je prepovedana.
Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

Objavljene fotografije in video posnetki so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.

17.    Avtorske pravice

Obiskovalcem, uporabnikom, naročnikom in kupcem so prepovedani reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem, dajanje na voljo javnosti in druge oblike javne priobčitve, predelava ali vsaka druga uporaba izdelkov kot avtorskega dela ali njegovih delov v kakršnemkoli obsegu ali postopku.

Obiskovalec, uporabnik, naročnik in kupec se zavezuje, da ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe.

18.    Komunikacija

Obiskovalci, uporabniki, naročniki in kupci lahko v zvezi z nakupom ali drugimi informacijami v zvezi s storitvami ponudnika kontaktirajo ponudnika preko spletnega obrazca, ki se nahaja pod zavihkom “kontakt”, na telefonski številki, po elektronski pošti ali po klasični pošti, glede na objavljene kontaktne podatke o ponudniku.

Ponudnik lahko uporabnika, naročnika in kupca v zvezi z nakupom ali drugimi informacijami, ki so potrebni za izvedbo posla, kontaktira na elektronski naslov ali tel. številko, ki jo uporabnik, naročnik in kupec poda ob registraciji na spletni strani oziroma ob naročilu izdelka.

Ponudnik lahko o aktualnih akcijah in promocijah obvešča obiskovalca, ki se prijavi na novice na spletni strani, ter uporabnika, naročnika in kupca, ki so s tovrstnim načinom komunikacije izrecno soglašali.

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Uporabnik željo, da ne prejema reklamnih sporočil pošlje po elektronski pošti _____info@mvb.si ali po klasični pošti na naslov ponudnika.

19.    Reševanje pritožb in sporov

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže na telefonsko številko ___________ ali po elektronski pošti _____info@mvb.si  Potrošnik lahko odda pritožbo tudi preko spletne strani http://Multaverbabooks.com/_______ ali po klasični pošti na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti potrošniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oziroma z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. 

Za spore, ki izvirajo iz naročila storitev spletne trgovine se uporablja pravo Republike Slovenije, ne glede na kraj dostave.

20.    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

21.    Končne določbe

Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani http://www.mvb.si/_______ .
Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje
Ti splošni pogoji veljajo od 1.12.2025 dalje.
MULTA VERBA BOOKS, založništvo, d.o.o.
Gogalova ulica 12
1000 Ljubljana
 
Politika zasebnosti

Uvodno

Ta Pravilnik o zasebnosti je sestavljen v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Pravilnik o zasebnosti se nanaša na seznanitev posameznikov, ki uporabljajo spletno trgovino Multaverbabooks (v nadaljevanju: spletna trgovina oziroma spletna stran), ki je dostopna na povezavi: www.mvb.si, in drugih oseb, z načinom, vsebino in podlago uporabe, zbiranja, in shranjevanja (obdelave) osebnih podatkov, kot tudi pojasnili vsebine soglasja za obdelavo osebnih podatkov.

V tem pravilniku uporabljeni izrazi, zapisani v slovnični obliki moškega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.

Upravljavec osebnih podatkov v smislu tega pravilnika je upravljavec oziroma prodajalec v spletni trgovini oziroma na spletni strani Multaverbabooks: podjetje, (v nadaljevanju: upravljavec).

Obiskovalec spletne strani je vsaka fizična ali pravna oseba, ki obišče spletno stran oziroma spletno trgovino (v nadaljevanju: obiskovalec).

Registriran uporabnik spletne trgovine je vsakdo, ki se na spletni strani oziroma v spletni trgovini registrira in uporablja sistem spletne trgovine (v nadaljevanju: uporabnik). Z registracijo postane obiskovalec spletne strani njen uporabnik. Registracija je možna kadarkoli med obiskom strani s klikom na povezavo “Registracija ali prijava” ali v postopku nakupa. Za uporabnika se ob pravilih, ki se vežejo izrecno nanj in pravna razmerja v zvezi z njim, smiselno uporabljajo tudi pravila, ki veljajo za obiskovalca spletne strani.
Naročnik blaga oziroma izdelka je tisti obiskovalec oziroma uporabnik, ki preko spletne trgovine odda naročilo za nakup izdelkov iz spletne trgovine (v nadaljevanju: naročnik). Z oddajo naročila postane obiskovalec oziroma uporabnik spletne strani naročnik blaga. Za naročnika se ob pravilih, ki se vežejo izrecno nanj in pravna razmerja v zvezi z njim, smiselno uporabljajo tudi pravila, ki veljajo za obiskovalca in uporabnika spletne strani.

Kupec blaga oziroma izdelka je tisti naročnik, katerega naročilo je z elektronskim sporočilom potrjeno s strani upravljavca oziroma prodajalca (v nadaljevanju: kupec). S prejemom e-sporočila o prejemu naročila postane naročnik kupec. Za kupca se ob pravilih, ki se vežejo izrecno nanj in pravna razmerja v zvezi z njim, smiselno uporabljajo tudi pravila, ki veljajo za obiskovalca in uporabnika spletne strani ter naročnika.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju: potrošnik).
Posameznik je skupna oznaka za obiskovalca, uporabnika, naročnika in kupca, katerega podatki se obdelujejo.

Osebni podatek pomeni katero koli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom. Določljiv posameznik je tisti, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika.

Upravljavec se zavzema za spoštovanje in varovanje pravice do zasebnosti posameznikov in zagotavlja uresničevanje posameznikove pravice do pravične obdelave njegovih podatkov. Osebni podatki se obdelujejo na avtomatiziran elektronski način ali na ne avtomatiziran način v tiskani obliki.

Posredovanje osebnih podatkov posameznikov praviloma temelji na njihovi svobodni privolitvi. Posredovanje določenih osebnih podatkov je na spletni strani lahko označeno kot obvezno, predvsem takrat, ko brez njih upravljavec ne more izvesti naročila oziroma posla. Če posameznik podatkov, ki so opredeljeni kot obvezni za registracijo, ne želi posredovati, določenih storitev ne bo mogel koristiti (npr. opraviti nakupa na naših spletnih straneh, ipd.).

Upravljavec posamezniku možnosti komunikacije, registracije, ali oddaje naročil na spletni strani ne omejuje ali pogojuje z njegovim soglasjem z uporabo njegovih podatkov za neposredno trženje (obveščanje o posebnih ponudbah, novostih, akcijah in promocijah). Izjema je naročilo na novice, pri čemer mora obiskovalec z uporabo splošnih pogojev za namen neposrednega trženja izrecno soglašati.

Vrste osebnih podatkov, s katerimi upravlja upravljavec

Upravljavec zbira podatke posameznikov, ki se nanašajo na sklepanje pogodb pri poslovanju med upravljavcem in posamezniki, zlasti pri naročilu in nakupu izdelkov in pri opravi storitev in pri potrebni komunikaciji s strankami.

Osebni podatki uporabnikov so predvsem identifikacijski in kontaktni podatki posameznikov: naslov elektronske pošte, uporabniško ime, geslo, ime, priimek, naziv podjetja (neobvezno), država/regija, ulica, poštna številka, mesto, telefonska številka, morebitni podatki o drugem naslovu za dostavo, morebitni osebni podatki, ki jih posameznik posreduje sam v opombah naročila ali pod zavihkom “kontaktirajte nas” ter morebitni drugi osebni podatki, ki jih uporabnik sam ustvari na računu. Upravljavec spremlja tudi podatke o opravljenih naročilih in reklamacijah.

Kdaj se upravljavec srečuje z osebnimi podatki

Z osebnimi podatki posameznikov se srečujemo predvsem ob tem, ko posameznik obišče spletno stran ali izpolni spletne obrazce:
-    Ob obisku spletne strani: podatki o dostopu oziroma piškotki.
-    Ob naročilu na novice: obiskovalec sporoči ime in naslov elektronske pošte.
-    Na zavihku kontakt pri rubriki “pošljite nam vaše vprašanje”: obiskovalec posreduje ime, priimek, naslov elektronske pošte in morebitne druge podatke, ki jih posameznik razkrije sam in jih posreduje v rubriki za sporočilo oziroma vprašanje ali z uporabo drugih komunikacijskih sredstev, in v drugih primerih ob morebitnih reklamacijah, ipd.
-    Ob registraciji: obiskovalec sporoči naslov elektronske pošte, ki je enak uporabniškemu imenu na spletni strani. Ob registraciji uporabnik izbere geslo, ki ga lahko kadarkoli spreminja na podstrani “Moj Račun”.
-    Na blagajni (oddaja naročila): uporabnik posreduje kontaktne podatke, kot so: ime, priimek, naziv podjetja (neobvezno), država/regija, ulica, poštna številka, mesto, telefonska številka, morebitni podatki o drugem naslovu za dostavo, morebitni drugi podatki, ki jih posameznik razkrije sam in posreduje v opombi naročila.
Z osebnimi podatki posameznikov se srečujemo tudi v drugih primerih:
-    Elektronska in druga korespondenca s strankami: stranke lahko vstopajo v kontakt z upravljavcem tudi prek elektronskih sporočil na info@mvb.si na tel. št. +38641667612, po klasični pošti ali na drug primeren način.
-    Morebitne reklamacije: v tem primeru kupec v skladu s splošnimi pogoji poslovanja izpolni predpisan obrazec, ki vsebuje tudi njegove osebne podatke.

Katere osebne podatke se obdeluje

1.) Podatki o dostopu obiskovalca na spletno stran se beležijo v skladu s politiko piškotkov. Upravljavec spletne strani ob prvem obisku spletne strani obiskovalce obvesti o uporabi piškotkov, kadar je to potrebno za njihovo namestitev pridobi privolitev in omogoči obiskovalcem, da lahko kadarkoli prilagodijo nastavitve piškotkov.

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletni strežnik shrani na disku računalnika obiskovalca spletne strani oziroma spletne trgovine, in ki varujejo določene informacije na trdem disku ali drugi lokaciji v računalniku. Glavni namen piškotka je, da v računalnik shrani nastavitve obiskovalca in druge podatke, tako da jih ob naslednjem obisku spletne strani oziroma spletne trgovine ni potrebno več vnašati. To pomeni, da si vaš spletni brskalnik “zapomni” določene nastavitve. Poleg tega nam piškotki pomagajo ugotoviti, kako uporabljate našo spletno stran. Nekateri spletni brskalniki ponujajo možnost, da vas obvestijo o nastavitvi piškotkov in jih zavrnejo; če ga uporabite, se lahko zgodi, da vse funkcije našega spletnega mesta niso v celoti na voljo. 

Brskalnik lahko nastavite tako, da ste obveščeni o nastavitvi piškotkov in se sami odločite za njihovo sprejetje ali pa izključite sprejem piškotkov v določenih primerih ali na splošno (če ne sprejmete piškotkov, lahko omejite funkcionalnost naše spletne strani). Če dosežete povezavo, ki jo uporabljajo tretje osebe prek povezave na naši spletni strani, potem je možno, da je tam še ena obravnava piškotkov. Naš pravilnik o zasebnosti velja samo za naše spletno mesto.

Spletno mesto uporablja tudi t.i. nujne piškotke. Gre za piškotke, ki se uporabljajo za shranjevanje vsebine na strani med brskanjem ali pa med enim in drugim obiskom spletne strani. Z njihovo pomočjo pravilno in varno delujejo npr. “Moja košarica”; delovanje indikatorja, ki preverja, če je uporabnik prijavljen ali ne in na podlagi tega ureja pravice uporabnika; in drugo. 

Nujni piškotki so vedno omogočeni, ker so potrebni za osnovno delovanje (t.i. funkcionalnost) spletne strani in spletna stran brez njih ne bi delovala pravilno.
Spletno mesto uporablja tudi piškotke za optimizacijo nalaganja hitrosti spletne strani. Piškotek sporoči strani, če je prišlo do osvežitve predpomnilnika od zadnjega obiska in po potrebi sproži osvežitev strani namesto uporabe začasno shranjene verzije strani.

Nujne piškotke lahko obiskovalec onemogoči izključno s spreminjanjem nastavitev brskalnika. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje glede na brskalnik, ki ga obiskovalec uporablja. Večina brskalnikov zagotavlja navodila v zvezi z brisanjem in upravljanjem piškotkov v funkciji “pomoč”.  Navodila za upravljanje in brisanje piškotkov so dostopna na spletni povezavi www.aboutcookies.org, kjer je korak za korakom pojasnjeno, kako je mogoče upravljati ali izbrisati piškotke glede na različne brskalnike.

2.) Podatek o elektronskem naslovu in imenu obiskovalca ob prijavi na novice. 
Obiskovalec, ki se naroči na novice, s kljukico označi polje, s katerimi izrecno in nedvoumno potrdi, da je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja, Pravilnikom o zasebnosti in obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom. Soglaša, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil.

Brez podanega izrecnega soglasja obiskovalca z zgoraj navedenim, naročilo na novice na spletni strani oziroma v spletni trgovini ni možno.
Obiskovalec lahko kadarkoli umakne, spremeni ali omeji naročilo na novice tako, da to pisno sporoči upravljavcu na elektronski naslov: info@mvb.si.

3.) Podatki o obiskovalcu, ki želi poslati vprašanje: ime, priimek, naslov elektronske pošte in morebitni drugi podatki, ki jih posameznik razkrije sam in jih posreduje v rubriki za sporočilo oziroma vprašanje ali z uporabo drugih komunikacijskih sredstev. 

Obiskovalec, ki želi poslati vprašanje s kljukico označi polja, s katerimi izrecno in nedvoumno potrdi, da:
-    je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom,
-    soglaša, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil.

Brez podanega izrecnega soglasja obiskovalca s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom, vprašanja ni mogoče poslati.

Soglasje s tem, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil, je v tem primeru opcijske narave in ga lahko obiskovalec kadarkoli umakne, spremeni ali omeji, tako, da to pisno sporoči upravljavcu na elektronski naslov: info@mvb.si.

4.) Podatki o uporabniku pri registraciji: naslov elektronske pošte, ki je enak uporabniškemu imenu na spletni strani in geslo. Obiskovalec pred registracijo s kljukico označi polja, s katerimi izrecno in nedvoumno potrdi, da:
-    je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom,
-    soglaša, da Multaverbabooks vnesene podatke (naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil.

Brez podanega izrecnega soglasja obiskovalca s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom, registracija na spletni strani oziroma v spletni trgovini ni možna.

Soglasje s tem, da Multaverbabooks vnesene podatke (naslov e-pošte) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-sporočil, je v tem primeru opcijske narave in ga lahko uporabnik kadarkoli umakne, spremeni ali omeji, tako, da to pisno sporoči upravljavcu na elektronski naslov: info@mvb.si
5.) Podatki o naročniku oziroma kupcu: ime, priimek, naziv podjetja (neobvezno), država/regija, ulica, poštna številka, mesto, telefonska številka, morebitni podatki o dostavi na drug naslov, morebitni drugi podatki, ki jih posameznik razkrije sam in posreduje v opombi naročila.

Naročnik oziroma kupec pri oddaji naročila s kljukico označi polja, s katerimi izrecno in nedvoumno potrdi, da:
-    je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom,
-    je seznanjen, da ga oddano naročilo zavezuje, da so z oddajo naročila cena izdelkov, naročilo, ureditev plačila, način in rok dostave, fiksirani in se ne spreminjajo več ter da se vneseni podatki uporabijo za namen izpolnitve naročila,
-    soglaša, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naziv podjetja, država/regija, naslov, tel. št., e-pošta) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-pošte, SMS in MMS in navadne pošte.

Brez podanega izrecnega soglasja uporabnika s tem, da je prebral, razume in se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti ter obdelavo osebnih podatkov v skladu s tem pravilnikom in izrecne potrditve, da je seznanjen, da ga oddano naročilo zavezuje, da so z oddajo naročila cena izdelkov, naročilo, ureditev plačila, način in rok dostave, fiksirani in se ne spreminjajo več ter da se vneseni podatki uporabijo za namen izpolnitve naročila, oddaja naročila izdelkov v spletni trgovini ni možna.
Soglasje s tem, da Multaverbabooks vnesene podatke (ime, priimek, naziv podjetja, država/regija, naslov, tel. št., e-pošta) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-pošte, SMS in MMS in navadne pošte, je v tem primeru opcijske narave in ga lahko uporabnik kadarkoli umakne, spremeni ali omeji, tako, da to pisno sporoči upravljavcu na elektronski naslov: info@mvb.si.

Podlaga in namen obdelave

Izvajanje pogodb


Če se obiskovalec registrira na spletni trgovini, upravljavec upravlja njegove identifikacijske podatke, kot so zlasti kontaktni podatki in nastavitve na zavihku “Moj Profil”, z namenom, da lahko uporabniku zagotavlja uporabo storitve spletne trgovine, zlasti, da lahko uporabnik v spletni trgovini odda naročilo. Ti podatki se uporabljajo cel čas obstoja uporabniškega računa, ki ga uporabnik lahko kadarkoli izbriše pod zavihkom “Moj profil”.

Če uporabnik odda naročilo v spletni trgovini, upravljavec upravlja njegove podatke, kot so njegovi kontaktni in identifikacijski podatki: ime, priimek, naziv podjetja (neobvezno), država/regija, ulica, poštna številka, mesto, telefonska številka, morebitni podatki o dostavi na drug naslov, morebitni drugi podatki, ki jih uporabnik razkrije sam in posreduje v opombi naročila. Ti podatki se uporabljajo predvsem za namen prejema, sprejema, obdelave in izvedbe naročila, sklenitve in izpolnitve kupoprodajne pogodbe, plačila, izdaje računa, izvedbo dobave naročenega izdelka, ob morebitni spremembi pogojev poslovanja, morebitni reklamaciji izdelka, reševanju morebitnih sporov iz pogodbenega razmerja ter za druge namene, potrebne za izvajanje pogodbenega razmerja in s tem povezanih razmerij med posameznikom in upravljavcem.

Podlaga za obdelavo podatkov za izvajanje pogodb so zakoniti interesi in izrecno soglasje posameznika, ki mora pred registracijo s kljukico izrecno označiti polje, s čimer potrdi, da je seznanjen/a in soglaša s tem, da Multaverbabooks uporablja vnesene osebne podatke za namen izpolnitve naročila.

Obveščanje o stanju naročila

Elektronski naslov, ki ga je posameznik posredoval upravljavcu ob registraciji oziroma naročilu izdelka, se uporabi za namen obvestila o stanju naročila izdelka.
Uporabnik je o prejemu naročila izdelka z avtomatično generiranim elektronskim sporočilom obveščen na elektronski naslov, ki ga je posameznik posredoval upravljavcu ob registraciji oziroma naročilu izdelka.

Za namene obveščanja o stanju naročila se lahko uporabijo tudi drugi kontaktni podatki posameznika, ki jih je ta posredoval upravljavcu ob registraciji oziroma naročilu izdelka ali v elektronski in drugi korespondenci s strankami.

Podlaga za obdelavo podatkov za obveščanje o stanju naročila so zakoniti interesi in izrecno soglasje posameznika, ki mora pred registracijo s kljukico izrecno označiti polje, s čimer potrdi, da je seznanjen/a in soglaša s tem, da Multaverbabooks uporablja vnesene osebne podatke za namen izpolnitve naročila.

Promocija – neposredno trženje

Upravljalec lahko uporablja naslednje osebne podatke: elektronski naslov, naslov plačnika,  naslov za dostavo, telefonska številka za namen neposrednega trženja, zlasti za pošiljanje elektronskih, SMS in MMS, ali navadnih obvestil o posebnih ponudbah, novostih, akcijah in promocijah naslednjim kategorijam posameznikov:
-    Obiskovalcem, ki se naročijo na novice;
-    Obiskovalcem, ki kontaktirajo upravljavca prek spletnega obrazca na zavihku “kontakt”;
-    Uporabnikom, ki se registrirajo na spletni strani;
-    Uporabnikom, ki oddajo naročilo na spletni strani.

Osebni podatki se za namene obveščanja o posebnih ponudbah, novostih, akcijah in promocijah pošiljajo le v primeru, da je posameznik s tem predhodno izrecno soglašal.
Podlaga za obdelavo podatkov za namene promocije je izrecno podano soglasje posameznika iz zgoraj navedenih kategorij, ki ob izpolnjevanju posameznega spletnega obrazca s kljukico izrecno označi neobvezno polje, s čimer poda soglasje, da Multaverbabooks vnesene podatke (naslov e-pošte, tel. št., naslov) uporablja za neposredno trženje (obveščanje o promocijah, novostih in akcijah) s pošiljanjem e-pošte, SMS in MMS in navadne pošte. 

Storitve na spletni strani niso pogojene s podajo predhodnega soglasja za uporabo osebnih podatkov za namen promocije. Izjema od tega pravila je naročilo obiskovalca na novice, ki je pogojeno s predhodno podanim soglasjem za uporabo osebnih podatkov za namene promocije.

Reklamna elektronska sporočila so jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj je jasno razviden. Željo posameznika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo upravljavec brezpogojno upošteval.

Posameznik, ki ga upravljavec obvešča o posebnih ponudbah, novostih, akcijah in promocijah lahko soglasje kadarkoli umakne, spremeni ali omeji, tako, da to pisno sporoči upravljavcu na elektronski naslov: info@mvb.si ali po klasični pošti na naslov: MULTA VERBA BOOKS, založništvo, d.o.o., Gogalova ulica 12, 1000 Ljubljana.

Obdelava na podlagi zakonitih interesov

Upravljavec pri opravljanju dejavnosti in s tem povezani obdelavi osebnih podatkov ravna skrbno in varno, s čimer zasleduje zakonite interese posameznikov, kot tudi svoje zakonite interese.

Upravljavec lahko zaradi zagotavljanja varnosti in preprečevanja zlorab obdeluje osebne podatke, ki jih posredujejo posamezniki, in to v obsegu, ki je potreben za preprečevanje zlorab in tudi siceršnje zavarovanje posameznikovih in upravljavčevih zakonitih interesov. Ti interesi so zlasti:
-    zavarovanje pravnih zahtevkov,
-    vodenje notranjih evidenc in nadzor v zvezi s storitvami,
-    izboljšava vsebin in kvalitete funkcionalnosti spletne trgovine, predvsem ob morebitnih reklamacijah in pritožbah,
-    obramba pred sodnimi, izvensodnimi in upravnimi zahtevki,
-    uveljavljanje sodnih, izvensodnih in upravnih zahtevkov,
-    preprečevanje goljufij in drugih kaznivih dejanj zoper posameznika in njegovo premoženje ali upravljavca in njegovo premoženje,
-    preprečevanje vdorov na spletno stran in drugih nevarnosti v spletnem okolju.

Za obdelavo podatkov na podlagi zakonitih interesov upravljavec ni dolžan pridobiti posebnega soglasja posameznika za obdelavo podatkov ampak jih obdeluje neposredno na podlagi veljavnih predpisov.

Obdelava na podlagi zakonske obveznosti

Osebne podatke obdelujemo z namenom izpolnitve naše zakonske obveznosti, ki izvira davčnih, delovnopravnih in drugih zavezujočih predpisov, kot so predvsem: Obligacijski zakonik (OZ), Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR), Zakon o računovodstvu (ZR), Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom), in drugi.

V kakšnem obsegu in koliko časa zbiramo podatke

Upravljavec zbira osebne podatke toliko časa in v takšnem obsegu, kot je potrebno za uresničevanje zgoraj navedenih namenov obdelave, in kolikor je to potrebno za dosego dopustnega zasledovanega cilja.

Upravljavec zbira osebne podatke v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh podatkov oziroma posameznih poslov med obdelovalcem in uporabnikom, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe, v vsakem primeru pa v skladu s predpisanimi zapovedmi in omejitvami.

Upravljavec zbira osebne podatke za namen izpolnjevanja pogodb in obveščanja o stanju naročila do izpolnitve pogodbenega razmerja, poteka jamčevalnih rokov, zastaranja morebitnih obveznosti, ki bi iz tega razmerja izhajale, najdlje pa pet let po prenehanju pogodbenega razmerja.

V primeru zbiranja podatkov zaradi zavarovanje zakonitih interesov se osebni podatki hranijo dokler je to nujno potrebno za izpolnitev pogodbenih in zakonskih obveznosti oziroma do poteka pogodbenih in zakonitih zastaralnih rokov, najdlje pa pet let po opravljenem dostopu ali prenehanju poslovnega razmerja.

Vsi podatki, katerih temelj obdelave je zgolj soglasje posameznika, se hranijo najdlje do umika, spremembe ali omejitve soglasja.

Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam

Upravljavec podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, če to ni izrecno določeno s tem pravilnikom ali veljavnim predpisom.

Za izvedbo dobave lahko upravljavec podatke posreduje tudi tretjim osebam, ki v njegovem imenu in za njegov račun opravljajo opravila, vezana na izvedbo naročila. Zlasti gre pri tem za posredovanje:
-    ponudnikom poštnih storitev oziroma ponudnikom odpremnih storitev,
-    ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme oziroma administratorju in skrbniku spletne strani,
-    ponudnikom računovodskih storitev.

Tretje osebe smejo osebne podatke uporabljati izključno za namen, za katere so jim bili posredovani (npr. za dostavo pošiljke).

Vaše pravice na področju varstva podatkov

Upravljavec podatkov zagotavlja uresničevanje vseh vaših pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli zahteva, da mu upravljavec:

-    potrdi, ali se podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne,
-    omogoči vpogled do osebnih podatkov,
-    omogoči popravek netočnih osebnih podatkov v zvezi z njim in mu omogoči dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov,
-    omogoči pravico do izbrisa osebnih podatkov,
-    omogoči pravico do omejitve obdelave,
-    omogoči pravico do prenosljivosti podatkov in mu posreduje podatke v splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki ali jih neposredno posreduje drugemu upravljavcu,
-    omogoči pravico do preklica privolitve, kadar se osebnih podatki obdelujejo na podlagi privolitve, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je izvajala do njenega preklica
-    preneha obdelovati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja
-    poda dodatne informacije o njegovi pravici do pritožbe pri pristojnem nadzornem organu.

Vse pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo upravljavcu, ki jo pošljete na elektronski naslov info@mvb.si ali na naslov MULTA VERBA BOOKS, založništvo, d.o.o., Gogalova ulica 12, 1000 Ljubljana. Multaverbabooks se zavezuje, da bo na zahtevo posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, odgovoril brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v zakonsko predpisanih rokih.

V primeru kršitve varstva vaših osebnih podatkov in v primeru, da bi bila ob tem izkazana verjetnost, da bi taka kršitev varstva osebnih podatkov lahko povzročila veliko tveganje za vaše pravice in svoboščine, vas bomo o tem nemudoma obvestili.

V primeru kršitve varstva osebnih podatkov bomo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v 72 urah po seznanitvi s kršitvijo varstva vaših osebnih podatkov, o njej obvestili pristojni organ.

Pravico imate, da v primeru kršitve varstva osebnih podatkov zoper upravljavca vložite pritožbo pri pristojnem nadzornem organu na naslov: Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana ali na: gp.ip@ip-rs.si.

Varnost vaših podatkov

Upravljavec se zavezuje varovati osebne podatke, ki nam jih posredujete z uporabo naših spletnih strani. Upravljavec bo storil vse, da osebne podatke zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

Izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za varstvo osebnih podatkov, kot jih zahteva veljavna zakonodaja. Naši računalniški sistemi so zaščiteni s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, ki preprečujejo nenamerno ali nezakonito uničenje, izgubo, spremembo ter nepooblaščeno razkritje ali dostop do vaših osebnih podatkov.

Za zaščito osebnih podatkov uporabljamo najnovejše industrijske standarde, tako pri njihovem prenosu kot kasnejšem hranjenju. Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na strežnik upravljavca prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel osebne in transakcijske podatke, ki jih kupci pošiljajo v spletno trgovino.

Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi ter storitev posredovanja izvaja sistem STRIPE_______ (PayPal). Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Na spletni strani www.mvb.si obstaja več povezav na tuje spletne strani in radi bi vas opozorili, da ne odgovarjamo za politiko zasebnosti teh strani. Predlagamo, da si na vsaki tuji spletni strani prav tako preberete politiko zasebnosti. Varnost vaših osebnih podatkov predstavlja za nas eno najpomembnejših prioritet delovanja strani.

Spremembe

Pridržujemo si pravico, da predmetno Politiko zasebnosti po potrebi občasno prilagodimo dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Iz tega razloga vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.

Prehodno določilo: Do uveljavitve tehnične možnosti prijave na e-novice za enega ali več namenov obdelave osebnih podatkov, lahko posameznik prijavo na e-novice opravi samo za namen obveščanja in prejemanja obvestil o splošnih aktualnih ponudbah, trendih, praksah, s tem pa se posameznik strinja z uporabo e-naslova, za zgoraj navedene namene.

MULTA VERBA BOOKS, založništvo, d.o.o., 
Gogalova ulica 12
1000 Ljubljana
 
OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne:
-    pri prodajni pogodbi: ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma
-    pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje STELLENIA, svetovanje in trgovina, d.o.o., Gogalova ulica 12, 1000 Ljubljana, tel: _____________, e-pošta: ___________________, o odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec/Obrazec za vračilo.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Podjetje lahko zadrži plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov in Splošnimi pogoji podjetja.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči na naslov podjetja brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Stroški vračila blaga bremenijo potrošnika.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če je kupec morda že začel uporabljati izdelek ali če je pri izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).







 
 
zapri Na spletnih straneh Mvb.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.