• 0

Sponzorji

 

 
Zakaj bi vaše podjetje podprlo prav revijo Story Lux?
Revije v zbirki Story Lux (Kids, Junior, Tweens …) ponujajo več kot samo oglasni prostor –
ponujajo sodelovanje pri ustvarjanju
kulture branja, domišljije in pozitivnih vrednot za otroke. Z nami ne oglašujete zgolj izdelka, temveč gradite
zgodbo in družbeno odgovorno podobo svoje blagovne znamke.

Kako se oglaševanje v reviji Story Lux razlikuje od drugih medijev?
Oglaševanje v Story Lux je vsebinsko prepleteno z zgodbami. Vaš izdelek ali storitev se
lahko pojavi v ilustrirani pripovedi, ki jo berejo otroci in starši skupaj. Oglas ne izstopa agresivno, temveč se ujame
z estetsko, otrokom prijazno obliko revije – z veliko mero zaupanja.

Kakšno občinstvo dosežemo s svojo revijo?
Naše revije berejo večjezične družine, učitelji, knjižničarji in otroci stari od 3 do 12 let. Izhajamo v treh jezikih
(slovenščina, italijanščina, angleščina), kar omogoča doseg tudi v mednarodnih šolah in na dvojezičnih območjih.

Katere oblike sodelovanja ponujamo podjetjem?
Ponujamo klasične oglase, personalizirane zgodbe z vključitvijo blagovne znamke, sponzorirane naloge za otroke,
vsebinska sodelovanja, natečaje in promocijo na dogodkih. Prilagodimo se vaši ciljni skupini, vrednotam in marketinški strategiji.

Kako sodelujemo z vami? 
Sodelovanje začnemo z dogovorom o obliki: oglas, zgodba ali vsebinska kampanja, prilagojena vaši blagovni znamki.
Zgodbo lahko napišete sami (v imenu fizične osebe) ali pa jo po vaših smernicah pripravi uredniška ekipa Multa Verba Books.
Skupaj poskrbimo, da je vsebina domišljena, primerna za otroke in usklajena z vizualno podobo revije.
Pred objavo vsebino pregledate in potrdite. Objavljena bo v tiskanem in digitalnem formatu revije Story Lux, po želji pa
bo vključena tudi v promocijske aktivnosti.

Kdo je naveden kot avtor, če zgodbo pripravi podjetje ali nastane v sodelovanju z uredništvom MVB?
V skladu z zakonodajo je lahko kot avtor zgodbe naveden le posameznik (fizična oseba), zato v primeru sodelovanja z
uredništvom zgodbo napiše eden izmed avtorjev iz uredniške ekipe Multa Verba Books
(ali posebej angažirani pisec), ki prevzame avtorstvo. Ob tem se lahko doda oznaka: »zgodba je nastala v sodelovanju s podjetjem
[ime]«, kar zagotavlja vidnost in povezavo sponzorja.
Če zgodbo pripravi podjetje samo, mora biti predložena v imenu konkretne fizične osebe – po možnosti z izjavo o
avtorstvu, ki jo podpiše ta oseba (npr. zaposleni, zunanji sodelavec, pogodbeni avtor).



Preberite si tukaj več: SPLOŠNI POGOJI ZA SPONZORJE



 
zapri Na spletnih straneh Mvb.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.